گواهینامه ایزو برای رستوران ، تهیه غذا ، کترینگ ، سالن پذیرایی

گواهی نامه ایزو ، رستوران
5/5 - (1016 امتیاز)

گواهینامه ایزو برای رستوران ، تهیه غذا ، کترینگ ، سالن پذیرایی

اخذ گواهینامه ایزو برای رستوران ، تهیه غذا ، کترینگ ، سالن پذیرایی اهمیت زیادی دارد.همیشه صاحبان چنین کسب و کاری از خود سئوالات زیر را می پرسند. چه استانداردهایی به درد رستوران می خورد؟ آیا گواهی نامه ایزو به درد رستوران می خورد؟ چه استانداردهایی برای رستورانم بگیرم؟ برای گرفتن گواهی ایزو برای رستوران از کجا و چگونه اقدام کنم؟ تمامی این سوالات و بسیاری سوالات دیگر برای رستوران‌ها ، فست فود ، کترینگ، تهیه غذا و غیره پیش می‌آید.

اهمیت اخذ ایزو برای رستورانها و فست فودها

امروزه مشتریان رستوران ها و فست فودها و آشپزخانه های صنعتی و تهیه غذاها و کترینگ ها بسیار زیاد هستند. مشتریان غالبا نیز افراد با سواد و زوجهای شاغل به دلیل حجم بالای کاری مشتریان غالب هستند. به همین دلیل و درک بالای علمی اینکه یک غذا دارای استانداردهای کیفی باشد و دارای ایمنی بالایی باشد از اهمیت بالایی برخوردار هست‌. چنانچه یک رستوران بتواند خود را مطرح کند می تواند مشتریان دائمی خود را داشته باشد.

استانداردها به رستوران‌ها و فست فودها و کترینگ ها و سالن های پذیرایی در این امر بسیار کمک میکنند‌ تا بتواند با بالا بردن سطح کیفی رستوران خود مشتریان را جلب نماید و در میان رقبا خود را مطرح کنند‌. امروزه بسیاری از رستوران ها گواهی نامه ایزو می گیرند و جهت دریافت ایرو با سوالات متعددی روبرو می شوند و با مراکز مختلف مشاوره همچون سیستم کاران تماس می گیرند تا بتوانند اطلاعات کافی را در خصوص گواهی نامه هایی که به دردشان می خورد آگاه شوند و استفاده کنند.

گواهی نامه های ایزو برای رستوران ها و تهیه غذا و کترینگ ها و فست فود و سالن‌های پذیرایی و آشپزخانه های صنعتی

گواهینامه های ایزو برای رستوران ها و تهیه غذا و کترینگ ها و فست فود و سالن‌های پذیرایی و آشپزخانه های صنعتی دو دسته می شوند:

گواهی نامه ایزو عمومی برای رستوران ، تهیه غذا، کترینگ، فست فود و سالن های پدیزایی

گواهینامه های ایزو تخصصی برای رستوران ، تهیه غذا ، فست فود ، سالن پذیرایی و کترینگ

گواهینامه ایزو عمومی برای رستوران، تهیه غذا ، کترینگ و فست فود و همچنین سالن های پدیزایی و کلیه سازمانهایی که به نوعی با غذا و مواد غذایی سر و کار دارند مانند تمامی سازمانهای دیگر شامل استانداردهای ذیل می شود:

گواهی نامه ایزو عمومی برای رستوران ، تهیه غذا، کترینگ، فست فود و سالن های پدیزایی

گواهینامه ایزو۹۰۰۱ ISO9001 سیستم مدیریت کیفیت برای رستوران ، تهیه غذا ، کترینگ ، سالن پذیرایی بعنوان یک گواهینامه عممومی کاربرد دارد.

 ایزو۱۴۰۰۱ ISO14001 سیستم مدیریت زیست محیطی و گواهینامه گواهینامه ایزو۴۵۰۰۱ ISO45001 سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی برای رستوران ، تهیه غذا ، کترینگ ، سالن پذیرایی نیز کاربرد دارد.

HSE و یا HSE_MS سیستم مدیریت ایمنی بهداشت شغلی و زیست محیطی برای رستوران ، تهیه غذا ، کترینگ ، سالن پذیرایی قابل صدور است.

گواهینامه ایزو10002 ISO10002 سیستم مدیریت رسیدگی شکایات مشتریان برای رستوران ، تهیه غذا ، کترینگ ، سالن پذیرایی صادر میگردد.

 ایزو10004 ISO10004 سیستم مدیریت سنجش رضایت مشتریان برای رستوران ، تهیه غذا ، کترینگ ، سالن پذیرایی نیز ثبت و صدور میشود.

این 6 استاندارد برای رستوران‌ها، تهیه غذا ، کترینگ ، فست فود و سالن پذیرایی و آشپزخانه های صنعتی به نوعی مانند دیگر سازمانها و مشاغل کاربردی و مهم هستند و می توانند از این 6 استاندارد به حد کافی بهره ببرند.

اخذ گواهی ایزو 9001 برای رستورانها و فست فودها و تهیه غذاها

گواهینامه ایزو۹۰۰۱ از میان دیگر استانداردها بسیار کارآمدتر و عمومی تر هست و الزامات کیفی تمامی سازمانها و مشاغل را در خود دارد. رستوران‌ها نیز اگر می خواهند تنها یک استاندارد داشته باشند جهت تبلیغ یا هر قصد دیگر توصیه به اخذ ایزو۹۰۰۱ می شود که ایزو۹۰۰۱ بگیرند. زیرا الزامات مورد نیاز رستوران‌ها نیز مانند باقی سازمانها درون ایزو۹۰۰۱ تعریف گردیده است.

گواهینامه های ایزو مورد نیاز رستورانها

بعد از ایزو ۹۰۰۱ سیستم مدیریت کیفیت ، استاندارد ایزو۱۴۰۰۱ سیستم مدیریت زیست محیطی و ایزو ۴۵۰۰۱ سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی دو استاندارد عمومی دیگر هستند. این دو گواهینامه برای رستوران‌ها اثر بخشی کافی را دارد و می توانند در کنار ایزو ۹۰۰۱ از آنها بهره مند شوند. ضمن اینکه دو استاندارد به نوعی مکمل یکدیگرند و لازم به ذکرست سه استاندارد ایزو۹۰۰۱ سیستم مدیریت کیفیت ، ایزو ۱۴۰۰۱ سیستم مدیریت زیست محیطی و ایزو ۴۵۰۰۱ سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی در کنار یکدیگر که طراحی و پیاده سازی شوند تشکیل یک سیستم مدیریت یکپارچه می دهند که در اصطلاح و اختصار بهش IMS گفته می شود.

اخذ گواهی HSE برای فست فودها و رستورانها

استاندارد بعدی که رستوران‌ها می توانند از آن بهره مند شوند HSE و یا HSE – MS هست با عنوان سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی و زیست محیطی هست. این 4 استاندارد به رستورانها توصیه می شود.

استانداردهای ایزو راهنمای جذب مشتری

همچنین استانداردهای سری مشتری مداری ایزو 10002 سیستم مدیریت رسیدگی شکایات مشتریان و گواهینامه ایزو10004 سیستم مدیریت سنجش رضایت مشتریان برای رستوران ها بسیار ثمره بخش هست و اثر بخشی بالایی دارد. هر مرکز عرضه مواد غذایی می توانند آنها را دریافت کنند. به رستورانها ، فست فود ها ، کترینگ و سالن پذیرایی و غیره، توصیه می گردد که دو استاندارد ایزو10002 و ایزو10004 را بگیرند. زیرا دریافت نظرات مشتریان و مشتری مداری برایشان بسیار مهم هست. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص اخذ گواهی ایزو عمومی برای رستوران خود و آگاهی کامل با مرکز سیستم کاران به شماره تلفن 79165-021 تماس بگیرند.

گواهینامه های ایزو تخصصی برای رستوران ، تهیه غذا ، کترینگ ، سالن پذیرایی :

سری دیگر استانداردهای مختص این مشاغل هست که عموما شامل دو گواهی نامه ذیل می گردد که مهمترین استانداردهای تخصصی در این سری مشاغل به شمار میایند:

گواهینامه ایزو 22000 ISO22000 سیستم مدیریت ایمنی در صنایع غذایی برای رستوران ، تهیه غذا ، کترینگ ، سالن پذیرایی کاربرد دارد.

گواهی نامه HACCP برای رستوران ، تهیه غذا ، کترینگ ، سالن پذیرایی نیز کاربرد دارد.

گواهینامه ایزو 22000 یا HACCP

گواهی ایزو 22000 تحت عنوان سیستم مدیریت ایمنی در صنایع غذایی که مختص شرکتهای فعال به نوعی در حوزه مواد غذایی هست. این استاندارد الزامات ایمنی مواد غذایی را به صورت سیستماتیک بیان می کند و شرکتهای فعال در صنعت غذا به هر نوعی از آن بهره می برند. گواهی نامه HACCP نیز در این مشاغل بسیار کاربردی هست و توصیه می گردد.

تا قبل از انتشار استاندارد ایزو 22000 ، استاندارد آمریکایی HACCP در جهان مطرح بود. اما در سال 2005 میلادی وقتی برای اولین بار استاندارد ایزو 22000 منتشر شد، یواش یواش استاندارد HACCP نیز کنار رفت.

دریافت گواهینامه ایزو 22000 یا HACCP بعنوان دو مدرک مجزا تلقی می گردد. اگر بین این دو یکی را می خواهید انتخاب کنید ، ایزو 22000 ارجحیت و وجاهت بیشتری دارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص گواهینامه های ایزو تخصصی این حوزه ها با سیستم کاران تماس بگیرید. مشاورین مرکز به صورت 24 ساعته و رایگان پاسخگوی شما متقاضیان می باشد.

گواهینامه ایزو برای رستوران

گواهینامه ایزو برای رستوران نیز مثل تمامی صنف ها، قابلیت صدور دارد. رستوران ها و کافی شاپ ها و کترینگ ها و سالن های پذیرایی با هر سطح و اندازه ای نیز می توانند از این استانداردها استفاده کنند. یکسری از این استانداردها، استانداردهای عمومی هستند. ایزو های عمومی شامل همه ی صنف ها می شوند و اصلا مهم نیست شما در چه صنفی فعالیت دارید.

گواهی نامه های ایزو عمومی باعث اثربخشی مفید و بالا رفتن فروش و افزایش مشتری می شود. همچنین در سطح کیفی فرآیندهای مجموعه تاثیر بسزایی دارد و نظمی سیستماتیک به آن می بخشد. امروزه مردم به دلیل مشغله های کاری بالا تقاضای استفاده از غذاهای بیرونی بسیار زیاد هست. مردم از رستوران ها و کترینگ و فست فود و آشپزخانه های صنعتی استفاده بیشتری می کنند. و به همین جهت کیفیت و ایمنی حرف اصلی را می زند.

گواهینامه ISO ایزو عمومی برای رستوران

گواهینامه ایزو عمومی شامل سه گواهی ایزو9001 سیستم مدیریت کیفیت ، گواهینامه ایزو14001 سیستم مدیریت زیست محیطی و گواهی نامه ایزو 45001 سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه ای می باشد. هر سه این استانداردها عمومی هستند که برای تمامی صنایع کاربردی و کارآمد می باشد.

اخذ ایزو 9001 برای رستوران

ایزو9001 سیستم مدیریت کیفیت برای تمامی مشاغل الزامات کیفی آنها را بیان و برآورده می کند که عمومی ترین نوع استاندارد هست. ایزو 9001 باعث ایجاد یک نظم سیسماتیک درون سازمان می شود. ایزو 9001 به نوعی مادر تمامی استانداردها نیز هست.

اخذ ایزو 14001 برای رستوران

استاندارد بعدی که برای سازمانها کاربردی هست ایزو 14001 سیستم مدیریت زیست محیطی هست. ISO 14001 الزامات محیط زیستی را جهت حفظ منابع طبیعی بیان می کند. اینکه چه فرآیندهایی را در سازمان به کار بگیریم که منابع طبیعی آب و هوا و خاک آسیب نبیند و محیط زیستی سالم داشته باشیم.

اخذ ایزو 45001 برای رستوران

ایزو45001 الزامات ایمنی و بهداشت شغلی را در خود دارد و ایمنی و بهداشت کارکنان را در ارجحیت قرار می دهد. سپس hse – ms نیز از دیگر انواع گواهی هست که برای مشاغل مختلف من جمله رستوران ، تهیه غذا ، کترینگ ، سالن پذیرایی کارآمدی دارد و مثمر ثمر می باشد. از این میان اگر رستوران ، تهیه غذا ، کترینگ ، سالن پذیرایی بخواهد یک گواهی نامه دریافت کند ایزو9001 iso9001 بهترین استاندارد می باشد که توصیه می گردد.

اخذ گواهینامه های ایزو مشتری مداری برای رستوران

همچنین استانداردهای ایزو 10002 سیستم مدیریت رسیدگی شکایات مشتریان ISO10002 و ایزو10004سیستم مدیریت سنجش رضایت مشتریان ISO10004 از سیستم های مشتری مداری هستند. این دو گواهینامه برای تمامی شرکتها من جمله فعالان در حوزه رستوران ها و فست فود ها به جهت سر و کار داشتن با مشتری به صورت مستقیم بسیار کاربردی و پر کاربرد هستند. 

ایزو 10002 و ایزو 10004 برای مشاغل این چنینی که به صورت مستقیم با مشتری و نظرات مشتری در تماس هستند توصیه می گردند. جهت اطلاع از دیگر استانداردهای عمومی حوزه نفت و گاز و پتروشیمی با مرکز سیستم کاران تماس حاصل فرمایید و اطلاعات کامل را دریافت کنید. از خدمات مشاوره رایگان مرکز استفاده نمایید.

گواهینامه ISO ایزو تخصصی برای رستوران

دو گواهینامه ایزو ISO تخصصی علاوه بر گواهی های ایزو عمومی برای رستوران ، تهیه غذا ، کترینگ ، سالن پذیرایی توصیه می شود. بدلیل سر و کار داشتن با مواد غذایی استاندارد تخصصی حوزه صنایع غذایی ایزو22000 سیستم مدیریت ایمنی در صنایع غذایی هست. همچنین HACCP نیز جزء استاندارد تخصصی در حوزه صنایع غذایی هستند. ایزو 22000 و HACCP برای رستوران و فست فود و همچنین کترینگ و سالن های غذا خوری و سالن های پذیرایی و همین طور آشپزخانه های صنعتی از استانداردهای تخصصی به شمار می آیند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص استانداردهای تخصصی حوزه رستوران و سالن های غذاخوری و کترینگ و فست فود به مانند هر استاندارد تخصصی متناسب هر حرفه دیگر با مرکز سیستم کاران تماس بگیرید.

مراجع صادر کننده ایزو برای رستوران

مراکز و مراجع صادر کننده ایزو برای رستوران و کترینگ و فست فود و سالن های غذا خوری و پذیرایی به مانند تمامی مراجع صادر کننده ایزو دو گروه می شوند: IAF و غیر IAF .

مراجع صادر کننده ایزو برای رستوران تحت اعتبار IAF

مراجع صادر کننده ایزو را در اصطلاح و اختصار CB می نامند که خود این CB تحت اعتبار یک مرجع بالا دست با عنوان AB فعالیت می کنند. AB خودش گواهی ایزو صادر نمی کند و بلکه این وظیفه را به نهاد دیگری با عنوان CB می سپارند. در نهایت خود این AB تحت اعتبار یک نهاد بالا دست بین المللی با عنوان IAF فعالیت می کنند. AB بایستی حتما تابع قوانین IAF باشد و IAF تنها نهادی هست که درون سازمان جهانی ایزو ISO به عنوان مرجع معتبر در خصوص گواهی ایزو معرفی گردیده است. گواهی ایزو صادره اینچنینی دارای اعتبار بین المللی هست.

مراجع صادر کننده ایزو مختص رستوران تحت اعتبار غیر IAF

سری دیگر مراجع صادر کننده ایزو هستند که AB و CB با اعتبار دیگر هستند. معمولا اکثر این مراجع درون ایران مدیریت می شوند و به دلایل مختلفی منجمله تورم و تحریم ها این دست مراجع ساخته شدند. شرکتها میتوانند گواهی ایزو متناسب شرایط خود و کشور خود را دریافت کنند. البته درست است که اعتبار IAF را ندارند اما کار راه انداز هستند. شاید در صادرات و در مواقع نادر در مناقصات ( بنا بر سختگیری کارفرمای مناقصه گزار ) شرکتها مجبور شوند از گواهی نامه های IAF بهره مند شوند. جهت شناخت مراجع IAF و غیر IAF و درک بهتر در خصوص مراجع صادر کننده معتبر ایزو با مرکز سیستم کاران تماس بگیرید.

گواهینامه ایزو 22000 چیست و چه مزایایی دارد؟
گواهینامه ایزو 22000 چیست و چه مزایایی دارد؟ 79165 – 021 سیستم مدیریت ایمنی در صنایع غذایی مورد نیاز شرکتهای فعال صنایع غذایی از سیستم کاران

نحوه گرفتن گواهینامه ایزو برای رستوران

نحوه گرفتن گواهینامه ایزو برای رستوران ، سالن های غذا خوری و آشپزخانه‌های بزرگ طبخ غذا بسیار مهم هست. این مراکز جزو سازمان‌ها و مشاغلی محسوب می‌شوند که با سلامتی انسان‌ها رابطه‌ای مستقیم و تنگاتنگ دارند. رعایت اصول ایمنی و بهداشت و سلامت محیط کار و سلامت مواد غذایی در این نوع حرفه ‌‌ها بسیار اهمیت دارد. بهمین خاطر سازمان استاندارد جهانی ایزو با تنظیم قوانین و دستورالعمل‌هایی یکسری استانداردهای ایزو را تهیه و تدوین نموده است. استاندارد‌های ایزو در قالب گواهینامه‌های عمومی و تخصصی برای رستوران‌ها و مراکز مربوط به ارائه مواد غذایی و خوراکی دسته بندی شده‌اند.

استانداردهای عمومی ایزو مرتبط با رستوران

ایزو ۹۰۰۱ با نام سیستم مدیریت کیفیت و ایزو ۱۴۰۰۱ با نام سیستم مدیریت زیست محیطی و ایزو ۴۵۰۰۱ با نام سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی و ایزو ۱۰۰۰۲ با نام سیستم مدیریت کیفیت – رسیدگی به شکایات مشتریان از جمله گواهینامه‌های عمومی در حوزه مدیریتی می‌باشند که کلیه سازمان و شرکت‌ها و مشاغل از جمله رستوران‌ها می‌توانند دریافت نمایند.

استانداردهای تخصصی ایزو مرتبط با رستوران

گواهینامه ایزو 22000

گواهینامه ایزو ۲۲۰۰۰ با نام سیستم مدیریت ایمنی در مواد غذایی بعنوان یک استاندارد تخصصی برای سازمان‌ها و شرکت‌ها و مجموعه‌هایی که در حوزه صنایع غذایی و یا زنجیره تأمین صنایع غذایی و همچنین رستوران‌ها فعالیت دارند کاربرد دارند.

دریافت گواهینامه ایزو ۲۲۰۰۰ به یک شرکت یا رستوران این امکان را می دهد به مشتریان خود نشان دهند که یک سیستم مدیریت ایمنی مواد غذایی را در اختیار دارند. همین امر باعث اطمینان مشتری نسبت به محصول می‌شود. این موضوع روز به روز اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. زیرا مشتریان تقاضای غذای ایمنی دارند و رستورانها و غذا سازها نیاز دارند که مواد تامینی از تامین کنندگان آنها ایمن باشند. سازمان بین المللی استاندارد سیستم مدیریت ایمنی مواد غذایی را توسعه داده و کشورهای عضو آن از رویکرد سیستم مدیریت کیفیت استفاده کرده و آن را برای اعمال ایمنی مواد غذایی طراحی کرده اند که به طور گسترده مورد استفاده قرار میگیرد.

اخذ گواهینامه HACCP

مدرک و یا گواهینامه HACCP یک استاندارد ملی مربوط به کشور آمریکاست که در کل دنیا رواج دارد.الزامات گواهینامه HACCP پایه و اساس گواهینامه ایزو ۲۲۰۰۰ می‌باشد. این استاندارد دارای الزاماتی برای فرآیند ها و رویه های سیستم مدیریت ایمنی مواد غذایی است و سازمان را ملزم می کند که برنامه های پیش نیاز را اجرا کند.

مستلزم ایجاد یک سیستم مدیریت در استاندارد ایزو ۲۲۰۰۰ ایمنی مواد غذایی است. این به این معنی است که شما یک سیستم مستند در محل خواهید داشت و به طور کامل در سراسر تاسیسات خود اجرا می کنید. اجرای مستندات ایزو ۲۲۰۰۰ شامل موارد زیر می باشد:

برنامه های پیش نیاز موثر برای اطمینان از یک محیط بهداشتی تمیز تدوین میگردد.

تجزیه و تحلیل خطر و طرح کنترل بحرانی توسعه یافته برای شناسایی و جلوگیری از بین بردن خطرات ایمنی مواد غذایی انجام میشود.

ایجاد فرآیندهای سیستم مدیریت ایمنی مواد غذایی با مستندات آن برای ایمنی مواد غذایی در سراسر سازمان ( از جنبه های مدیریت و برنامه ریزی تجاری گرفته تا ارتباطات روزانه و عملیات ایمنی که مواد غذایی تاثیر میگذارد ).

فواید و مزایای استاندارد ISO 22000 در رستوران

داشتن یک خط مشی کلی برای سازمان شما که توسط مدیریت ارشد توسعه یافته است.

تعیین اهداف که تلاش های شرکت شما را برای پیروی از این خط مشی هدایت می کند.

برنامه ریزی و طراحی سیستم مدیریت و مستند سازی که باعث ایجاد نظم سازمانی میشود.

نگهداری از سوابق عملکرد سیستم میسر میگردد.

ایجاد گروهی از افراد واجد شرایط برای تشکیل تیم ایمنی مواد غذایی فراهم میشود.

رویه های ارتباطی برای اطمینان از ارتباط موثر با مخاطبین تعریف میگردند.

یک برنامه اضطراری و برگزاری جلسات بررسی مدیریت برای ارزیابی عملکرد ایجاد میگردد.

منابع کافی برای عملکرد موثر شامل پرسنل آموزش دیده و واجدالشرایط تامین میشود.

زیرساخت کافی و محیط کاری مناسب برای اطمینان از ایمنی مواد غذایی مهیا میگردند

پیروی از اصول استاندارد HACCP و اجرای برنامه های پیش نیاز نهادینه میگردد.

سیستم ردیابی برای شناسایی محصول طراحی و اجرا میشود.

استقرار سیستم اقدام اصلاحی و کنترل محصول ناسازگار اجرایی می شود.

حفظ یک رویه مستند برای رسیدگی به خروج محصول عملی میگردد.

کنترل دستگاههای نظارت و اندازه گیری آسان میشود.

تبلیغات موثر و برندسازی اثر بخش میشوند.

توسعه و بهبود مستمر و سودآوری بیشتر حاصل می گردند.

مراجع صدور گواهینامه‌های ایزو مرتبط با رستوران

مراکز صدور گواهینامه های ایزو به دو دسته مراجع صدور بین المللی و مراجع صدور خصوصی تقسیم بندی می شوند. مراجع صدور بین المللی گواهینامه ایزو تحت اعتبار یک مرکز اعتبار دهنده که عضو سازمان انجمن اعتباردهندگان بین المللی می باشد فعالیت می‌کنند. سطح اعتبار گواهینامه های ایزو که توسط مراجع بین المللی صادر می‌شوند بسیار بالا می باشد. همیشه سعی کنید که یک گواهینامه ایزو اصلی دریافت کنید. برای شناسایی اصل بودن ایزو مطلب استعلام اصالت گواهینامه ایزو را بخوانید.

مراجع خصوصی صدور گواهینامه ایزو به خاطر اینکه تحت اعتبار مراکز اعتبار دهنده عضو سازمان انجمن اعتباردهندگان بین المللی نمی باشند. لذا گواهینامه‌هایی که صادر می‌کنند از اصالت و اعتبار بین المللی برخوردار نیستند. مرکز سیستم کاران با داشتن چندین سال تجربه در حوزه اخذ گواهینامه ایزو با بهره‌گیری از بهترین مشاوران و کارشناسان بهترین و سریعترین خدمات و مشاوره رایگان را خدمت متقاضیان ارائه می‌دهد. این مراجع گواهینامه ایزو ارزان صادر می کنند.

روش اخذ استاندارد ایزو

روش اخذ استاندارد ایزو سوال متقاضیان اخذ گواهینامه ایزو هست. ابتدا فرم درخواست ایزو را از مرکز سیستم کاران دریافت کنید. سپس فرم را تکمیل کنید و مشخصات مجموعه خود را در آن بنویسید. کلیه مستندات و مدارک مربوط به استاندارد را از مرکز بصورت رایگان دریافت کنید. مرکز سیستم کاران از ابتدا تا زمان تحویل اصل مدرک ایزو در کنار شماست. گواهینامه دریافتی خود را حتما استعلام بگیرید. برای کسب اطلاعات دقیق در مورد چگونگی استعلام گیری ، مقاله نحوه استعلام گواهینامه ایزو را کلیک بفرمایید.

روش اخذ استاندارد ایزو
روش اخذ استاندارد ایزو سوال متقاضیان اخذ گواهینامه ایزو هست. روش اخذ گواهینامه ایزو معتبر و ارزان و فوری با سیستم کاران

مراجع صادر کننده ایزو

بنابراین هر شرکت یا سازمانی که می خواهد مدرک ایزو را به دست آورد بایستی به مراجع صادرکننده گواهی ایزو مراجعه کنند تا بتوانند مدرک ایزو را بگیرند. البته به خاطر برخی مشکلات نمی شود به هر مرجع یا سازمانی که خودش را صادرکننده مدرک گواهی ایزو معرفی می کند مراجعه کرد و تقاضای دریافت ایزو را داد.

برخی از افراد سودجو و منفعت طلب به خاطر پول، سازمان هایی را برای فعالیت خود راه اندازی می کنند. آنها برای شرکت ها و سازمان ها تبلیغاتی را در زمینه ایزو انجام می دهند. شرکتها را ترغیب می کنند که حتما به سمت آنها بروند و مدرک ایزو را دریافت کنند. بعد از دریافت پول های کلان از شرکت ها و سازمان های متقاضی دریافت ایزو، از آنجا می روند و فرار می کنند و هیچ آثاری را از خود برجای نمی گذارند. پس شرکت ها و سازمان ها باید یا دقت بیشتری مراجع یا سازمان صادرکننده گواهی مدرک ایزو را انتخاب کنند و اقدام به دریافت مدرک ایزو کنند. بعد از اینکه به سراغ مراجع معتبر رفتند و فرم های مربوطه را پر کردند.طبق هر ایزویی که انتخاب کردند باید طبق شرایط آن ایزو عمل کنند تا بتوانند مدرک ایزو را دریافت کنند. جهت کسب اطلاعات بیشتر مقاله لیست شرکت های صادر کننده ایزو را مطالعه بفرمایید.

درخواستهای مرتبط:

نمونه قرارداد رستوران با شرکت

خیلی از کاربران بدنبال نمونه قرارداد رستوران با شرکت برای عقد قرارداد هستند. این افراد یا رستوران دار هستند و یا اینکه شرکت مشتری می باشند. نمونه فرمت قرارداد برای رستوران با شرکت را می توانید پس از تهیه و تنظیم به یک وکیل خبره نشان دهید. سپس نمونه آن قرارداد را بعنوان یک نمونه قرارداد رستوران با شرکت نزد خود نگه دارید.

بزرگترین کترینگ تهران

برترین و بزرگترین کترینگ تهران عملا قابل شناسایی نیست. اما با جستجو در فضاهای مجازی و سرکشی به سایتهای معرفی بزرگترین کترینگ تهران و ایران می توانید اطلاعات خوبی کسب کنید. بزرگترین کترینگ تهران کترینگی است که با بالاترین ظرفیت و کیفیت به مشتریان خود خدمات میدهد.

پیمانکار تهیه غذا

شرکت و یا پیمانکار تهیه غذا مجموعه ای است که خدمات تهیه و پخت غذا را به افراد یا سازمانها و شرکتها ارائه می دهد. لیست پیمانکار تهیه غذا یا شرکتهای تهیه غذا عملا وجود ندارد. البته در بعضی از انجمنهای صنفی و کارفرمایی لیست پیمانکار تهیه غذا منتشر میگردد. امام معمولا این فهرست پیمانکاران تهیه غذا بروز رسانی نمی گردد.

تفاوت کترینگ با رستوران

آیا میدانید تفاوت کترینگ با رستوران چیست؟ کترینگ خدمات پخت غذا را انجام می دهد اما سرویس خوردن غذا در محل خود را ندارد. اما رستوران علاوه بر تهیه و پخت غذا ، رد محل خودش نیز سرویس خوردن غذا را می دهد. تفاوت کترینگ با رستوران در ارایه سرویس غذاخوری در محل هست. یکی دیگر از تفاوت رستوران با کترینگ در قیمتهای آنهاست.

مرکز سیستم کاران بعنوان بزرگترین و با سابقه ترین سازمان جهت اطلاعات گواهینامه ایزو داخلی و بین المللی در خدمت کلیه علاقمندان و متقاضیان گواهینامه های حوزه رستوران ، تهیه غذا ، کترینگ ، سالن پذیرایی میباشد. همچنین شما می توانید کلیه مستندات هر استانداردی را بطور رایگان از مرکز سیستم کاران تهیه نمایید.

با ما راحت تر و مطمئن تر گواهینامه ایزو بگیرید.

سیستم کاران – سازمان مرکزی

تلفن:  79165-021

سر فصلهای مهم

مطالب مهمی که متقاضیان بدنبال آن هستند.

مطالب فنی و کاربردی مورد نیاز کارشناسان و علاقمندان به ایزو ISO

2 Responses

  1. بنده یک آشپزخانه تهیه و توزیع غذای خانگی دارم و جهت بستن قرارداد با شرکتها و کارخانجات برای تقویت رزومه کاری و تبلیغات گسترده‌تر و موثرتر درخواست استاندارد های ایزو مرتبط با تهیه و توزیع مواد غذایی را دارم. لیست تمامی استانداردها را بهمراه هزینه ها برای بنده ارسال نمایید.

  2. کار ما تهیه غذا است و با شرکت های بزرگ همکاری میکنیم گواهینامه های 10002 و 10004 کافیه یا باید حتما ایزو 22000 رو هم دریافت کنیم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینکهای مفید و مرتبط
enemad-logo