گواهینامه ایزو ارزان

گواهینامه ایزو ارزان
5/5 - (5433 امتیاز)

گواهینامه ایزو ارزان

گواهینامه ایزو ارزان در واقعیت خواسته تمامی شرکتهاست. آنها فارغ از نوع فعالیتشان نیاز به اخذ و دریافت استاندارد ایزو دارند. فرقی ندارد که حوزه فعالیتشان در حوزه پیمانکاری ، خدماتی ، صنعتی و IT و غیره باشد. یعنی از نوع شرکتهای پیمانکاری، IT ، خدماتی، صنعتی باشد. پس در کل تمامی شرکتها با هر فعالیتی داشته باشند و با هر نوع فعالیت و حوزه کاری وقتی میخواهند گواهی ایزو را با هر دلیل بگیرند، غالبا متقاضی اخذ گواهی ایزو ارزان هستند.

سازمانها با توجه شرایطشان و نوع و گستردگی و وسعت سازمانشان، همچنین توانایی مالی و اقتصادیشان بابت اخذ ایزو تصمیم میگیرند. زمانی که بنا بر هر دلیلی مثلا اینکه نوپا هستند، هنوز درآمد آنچنانی ندارند. همچنین به هر دلیل دیگر در شرایطی هستند که نمیتوانند هزینه کنند، مراکزی را میخواهند انتخاب کنند که متناسب اوضاع اقتصادیشان از طریقشان به ایزو ارزان برسند.

برای اخذ گواهی نامه ارزان شرکتها بایستی بدانند هدفشان از اینکه می خواهند ایزو بگیرند چیست؟ بدین معنا که هدفشان مناقصات، صادرات، تبلیغات، رقابت درون بازارهای داخلی و جهانی هست. حتی ممکنست اهداف دیگری دارند که سری است. آنچه مسلم هست شرکتها با هر دلیلی، برای دریافت گواهی نامه ایزو بایستی ابتدا هدف خود را مشخص کنند.

اخذ گواهینامه ایزو ارزان برای صادرات

گواهینامه ایزو ارزان زمانی که شرکتها بخواهند صادرات انجام بدهند ممکن نیست و نمی توانند به آن دست پیدا کنند. زیرا که جهت صادرات بایستی از نوع گواهی معتبر جهانی یعنی IAF اقدام کند که دارای اعتبار جهانی هست. درون بازارهای جهانی بابت رقابت و صادرات بایستی حتما گواهی ایزو یی که میگیرند زیر نظر یک نهاد بین المللی اعتبار دهی باعنوان IAF باشد. نهاد بین المللی IAF ، AB و CB معتبر جهانی زیر دستشان فعالیت میکنند. CB صادر کننده ایزو و AB مدیریت کننده و اعتبار دهنده CB هستند.

قطعا اینچنین مراجع و مراکز صادر کننده به راحتی و با قیمت ارزان گواهینامه ایزو صادر نمی کنند. بر روی پیاده سازی و مستند سازی و ممیزی حساسیت بالایی نشان میدهند. پیاده سازی بطور کامل انجام گردد و در خصوصش سختگیری میشود. باتوجه به الزامات و مستندات و فرمها و دستورالعملها پیاده سازی صورت میگیرد. قطعا برآوردن الزامات یک استاندارد زمان و هزینه زیادی صرف میکند. بعد از پیاده سازی ممیزی صورت میگیرد که ممیز بعد از رفع عدم انطباقها طی چند مرحله دستور صدور گواهی نامه ایزو را میدهد. قطعا رفع این عدم انطباقها هم زمان و هزینه بر خواهد بود.

مراجع ثبت و صدور گواهینامه ایزو ارزان

گواهی نامه ایزو ارزان درباره مراجع غیر IAF امکانپذیر هست. زیرا که در این دست مراجع بدلیل اینکه CB و AB دست ساز و بدون پشتوانه iaf هستند. تمامی مراحل ثبت و صدور ایزو غیر IAFی در داخل کشور انجام میشود. تعداد این مراجع بسیارند و براحتی و ارزان بدست میایند. زیرا که اصولا پیاده سازی بنابر درخواست سازمان انجام نمیشود. چنانچه شرکت متقاضی بخواهد پیاده سازی انجام میشود و همینطور ممیزی صوری و ظاهری انجام میشود. این عوامل باعث می گردد که گواهی ایزو ارزان و فوری نیز بدست بیاید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مراجع صادر کننده مقاله لیست شرکت های صادر کننده ایزو را مطالعه بفرمایید.

عناوین مهم گواهینامه ایزو و اخذ گواهی ایزو

گواهی ایزو ارزان یک عنوانست و شرکتها با آن درون گوگل جستجو میکنند و باعناوین مختلف درون گوگل جستجو نمایند. عناوینی مثل:

ایزو چیست ISO چیست؟

اخذ ارزان گواهینامه ایزو

از کجا ایزو ارزان بگیرم؟

شرایط لازم جهت اخذ گواهینامه ایزو ارزان

مراحل اخذ و دریافت گواهی ایزو ارزان

شرایط دریافت ایزو ارزان

مراحل دریافت ایزو ارزان

ایزو ارزان میخوام

بابت اخذ ارزان ایزو و ایزو ارزان کجا مراجعه کنم؟

سایت ثبت نام ایزو

هزینه اخذ ایزو

مدت زمان اخذ ایزو

اخذ ایزو ارزان جهت شرکت در مناقصات

هزینه و مدت زمان اخذ و دریافت و گرفتن گواهینامه ایزو ارزان

مراجع ، مراکز و سازمانها و شرکتهای معتبر ثبت و صدور گواهی ایزو ارزان

مراکز و مراجع اعتبار دهنده و صادر کننده انواع گواهی نامه ایزو ارزان

مراحل صدور و اخذ استاندارد ایزو ارزان

مدارک و شرایط و مراحل طراحی و پیاده سازی تازمان گرفتن گواهینامه ایزو ارزان

الزامات مورد نیاز سازمانها جهت استقرار و پیاده سازی استاندارد ایزو ارزان

مشاور و مشاوره ایزو ارزان

ممیزی ایزو ارزان

و بسیاری سوالات دیگرکه قطعا برایشان پیش میاید.

شرکتهای صادر کننده گواهینامه ایزو ارزان

گواهینامه ایزو ارزان و اخذ گواهی ایزو ارزان و سوالات پیش آمده در این خصوص متقاضیان را مجبور میکند که درون گوگل بروند و جستجو کنند. آنها با مراکز و مراجع مشاوره و ثبت و صدور ایزو آشنا می شوند. یکی از این مراکز با عنوان مرکز مشاوره و اطلاع رسانی سیستم کاران هست. این مرکز با داشتن سابقه درخشان و مشاورین با تجربه بصورت 24 ساعته پاسخگوی تمامی نیازهای مشتریان هست تااینکه هرچه زودتر و باقیمت ارزانتر متناسب نیازشان به گواهی ایزو برسند.

<yoastmark class=

اخذ ایزو ارزان

اخذ ایزو ارزان، اخذ و دریافت ایزو ارزان، مشاوران اخذ ایزو ارزان ، صدور ارزان ایزو و گواهینامه ایزو ارزان خواسته همه متقاضیان ایزو میباشد. به هرحال اوضاع اقتصادی نامناسب و دغدغه های مالی گریبان گیر اکثر نهادها، شرکتها، مجموعه ها، مؤسسات و کارخانجات و هتل و رستوران ها و…. هست. همین امر باعث میشود که متقاضیان ایزو بخاطر قیمتهای زیاد برای دریافت گواهینامه ایزو که از آنها میخواهند از دریافت گواهینامه ایزو صرف نظر کنند. ولی ما این مژده را به شما میدهیم از طریق مرکز ما میتوانید گواهینامه ایزو ارزان و معتبر دریافت کنید.

دریافت گواهینامه ایزو ارزان

اخذ گواهینامه با قیمت پایین مدتی هست که باب گردید. شرکتها تمایلی به پرداخت هزینه های سنگین بابت دریافت مدارک ایزو ندارند. دلیلش این است که در گذشته گواهینامه های ایزو و استانداردهای ایزو کمتر شناخته شده بودند. متقاضیان گواهینامه ایزو هم در این زمینه اطلاعات بسیار ناقص و کمی داشتند. اطلاع رسانی در رسانه و دنیای مجازی بسیار کم بود. مشاوران حوزه گواهینامه های ایزو بسیار کم بودند.

به همین خاطر زمان و هزینه زیادی صرف دریافت گواهینامه ایزو و مشاوره ، طراحی ، مستند سازی و پیاده سازی ایزو میشد. غیر از پرداخت هزینه های سنگین مدت زمان زیادی طول میکشید تا گواهینامه ایزو را دریافت کنند. ولی امروزه مستندات تمامی گواهینامه های مورد نیاز متقاضیان ایزو و مجموعه ها در اکثر مراکز آماده هست. مرکز ما از جمله مراکزی هست که مستندات را به صورت رایگان در سایت قرار داد. حتی به صورت سی دی و کتبی و جزوه در اختیار مشتریان و متقاضیان محترم اخذ ایزو ارزان قرار میدهد.

اخذ گواهی ایزو ارزان و فوری

اخذ گواهینامه ایزو ارزان و فوری متناسب نیاز متقاضی از جمله تخصص مرکز ماست. همان طور که گفته شد مرکز ما با استفاده از علم و دانش خود تجربیاتی در حوزه اخذ گواهی ایزو ارزان به دست آورد. مستندات و اطلاعات تمام گواهینامه های ایزو و سیستمهای مدیریتی را به صورت فنی جمع آوری کرد. تمامی آن را بصورت یک پکیج کامل و کاملا رایگان درون فضای مجازی انتشار داد.

شرکتهای متقاضی گواهی ایزو ارزان بدون پرداخت مبلغی و اتلاف وقت و زمان به برداشت خوبی از کار خود می رسند. البته قابل ذکر است شرکتها و مجموعه های دولتی و خصوصی و مردمی جهت شرکت توی مناقصات اقدام کردند. کارفرمایان و سازمانهای بالادست از آنها درخواست گواهی ایزو کردند. شرکتها هم چون نمیخواهند هزینه زیادی کنند ، گواهینامه ایزو ارزان شکل گرفت و رونق گرفت.

اخذ ایزو ارزان و دریافت گواهینامه ایزو امروزه بسیار متقاضی و طرفدار دارد. با توجه به توضیحاتی که در بالا بیان شد شرکتهای متقاضی و مشتریان محترم اخذ ایزو ارزان می‌توانند بدون دغدغه و نگرانی کار خود را راه بیاندازند. خیلی از شرکتها با همین گواهینامه های ارزان و فوری ایزو در مناقصات حرف اول را زدند.

اخذ گواهی ایزو ارزان ، شرکتهای جدید

دریافت گواهی ایزو ارزان بخصوص بابت شرکتهای تازه تأسیس و نوپا نیز بسیار کاربرد دارد. مدیران هوشمند مجموعه متقاضی گواهینامه ایزو میتوانند با دریافت راحت و ارزان گواهینامه ایزو پله های ترقی رادر جهت استاندارد مجموعه و کالای تولیدی طی کنند. آنها با اخذ ایزو میتوانند رقیب شرکتهای قدیمی و کارکرده شوند.

مراحل دریافت ایزو ارزان

مراحل اخذ ایزو ارزان بشرح زیر میباشد:

ابتدا مجموعه متقاضی بعداز مشاوره گرفتن ازطریق مشاوران و کارشناسان مجرب مرکز ما نوع استاندارد و (ISO) ایزوی مورد نظر خود را انتخاب میکند. سپس فرم درخواست ایزو متناسب با انتخابهای متقاضی گواهینامه ایزو ارسال میشود. بعد از آن مرجع ثبت و صدور گواهینامه ایزو خود را با توجه به تناسب و فعالیت مجموعه خودانتخاب میکنند. در مرحله آخر طراحی, مستند سازی ‌و پیاده سازی گواهینامه ایزو انجام میگیرد. با ارتباط سریع با مجموعه متقاضی و مرکز ما اخذ گواهی ارزان با طی مدت زمان یک روز صادر میشود.

مراجع صادر کننده گواهینامه ایزو

مراجع ثبت و صدور گواهینامه هایISO  ایزو را اصطلاحا CB میگویند. تعداد زیادی CB در دنیا و ایران با برندها و نامهای مختلفی فعالیت میکنند. اصولاً هر CB تحت یک مرجع اعتبار دهنده بالادست فعالیت میکند. بدین مراجع اعتبار دهنده CBها، AB میگویند. AB ها به دو دسته تقسیم مهم و اساسی میشوند. مراکز AB خصوصی و غیر دولتی که عضویت IAF را ندارند و AB دولتی و بین المللی. AB دولتی و رسمی هر کشوری عضو انجمن اعتبار دهندگان بین المللی میباشندکه نام انجمن بین المللی IAF میباشد.

پس قاعدتاً اگر یک CB تحت اعتبار یک AB باعضویت انجمن IAF یک گواهینامه ایزو صادر کند این گواهی ایزو (ISO) بالاترین سطح اعتبار رادارد. اگر مرجع صادر کننده ایزو غیر IAF باشد از سطح اعتبار و درجه پایینتری قرار دارد. هر کدام از این گواهینامه ایزو IAF دار و غیر IAF با توجه به نیاز و خواسته و اعتبار و کوچک و بزرگی مجموعه و اهداف متقاضی در پیش رو دارد صادر میشود.

گواهینامه ایزو تقلبی

متاسفانه در این میان مرکز مشاوره هایی هستند که از آگاه نبودن و اطلاعات کم متقاضیان انواع گواهینامه ایزو سو استفاده میکنند. گواهی ایزو ارزانی که خواسته و نیاز مشتریان محترم را برآورده میکند به قیمتهای زیاد و سرسام آور به متقاضیان گواهینامه ایزو ارائه میدهند. مرکز سیستم کاران – سازمان مرکزی با تلفن 79165-021 رسالت آگاه ساختن متقاضی گواهینامه ایزو ارزان را بر عهده دارد. شرکتها میتوانند متناسب با درخواست ، بودجه و زمان و مشاوره رایگان صفر تاصد دریافت گواهینامه ایزو اصلی را دریافت نمایند. درمورد اخذ ISO ارزان احساس رضایت و یک تجربه خوب را در سیستم کاران تجریه میکنند.

اخذ ایزو ارزان – انواع متقاضیان

متقاضیان (ISO  ) ایزو ارزان بدو دسته تقسیم میشوند:

یک سری متقاضیان محترم ایزو علاقه بسیار زیادی دارند به طراحی و مستند سازی و پیاده سازی و اجرای سیستمهای ایزو . بنابراین بدنبال بهترین مشاوران و کارشناسان مجرب و کاربلد در حوزه اخذ ایزو هستند. آنها باتوجه نیاز لازم و واقعی و آگاهانه خود اقدام به طی کردن تمام مراحل اخذ ایزو از نقطه صفر تا صد هستند. بخاطر همین ایزوی خود را واقعی طراحی ، مستند سازی و پیاده سازی میکنند.

یک سری دیگر از متقاضیان اخذ ایزو ارزان تمایل دارند بدون اتلاف وقت در کمترین زمان و کمترین هزینه گواهینامه ایزو دریافت کنند. دراینجا باز هم مشاوران و کارشناسان مجرب و حرفه ای مرکز ما با ارائه مستندات اجرای کار را برایشان راحت میکند. مرکز سیستم کاران 79165-021 نیاز و خواسته متقاضیان محترم را برآورده کرده و گواهینامه ایزو برایشان صادر میکند.

شرایط <yoastmark class=

شرایط اخذ ایزو ارزان

شرایط اخذ ایزو ارزان چیست؟

دریافت و اخذ گواهی ایزو ارزان چگونه است؟

روش اخذ گواهی ایزو ارزان، درخواست غالب شرکتهای امروزی است. در دوران امروزی با پیشرفت تکنولوژی و صنعت و رقابت در ارائه محصولات خدمات شرکتها در حال رقابت هستند. احاطه بر روی روند بازار، با گواهینامه های بین المللی ایزو تبدیل به یک موضوع عادی گردید.

اخذ گواهینامه ایزو

گواهینامه ایزو در گذشته نسبت به زمان امروز ناشناخته تر بود. مشتریان و کارفرمایان به گواهینامه ایزو در گذشته کمتر بها میدادند. تعداد کمی از شرکتها و کارخانجات و مؤسسات بدنبال اخذ گواهی ایزو (ISO) بودند. گواهینامه ایزو را کمتر میشناختند و خیلی اطلاعات در زمینه گواهی ایزو در دسترس تعداد محدودی ازاقشار جامعه بود. ولی امروزه با وجود اینترنت و دسترسی اکثر مردم به دنیای مجازی آگاهی مردم بیشتر است. همچنین ارتباطات و تبادل اطلاعات با خارج ایران و در کل ارتباطات جهانی باعث شد تا متقاضیان گواهینامه ایزو زیاد شوند.

اخذ گواهینامه ایزو برای شرکت در مناقصات

دریافت گواهینامه ایزو ازجمله نیازهای مجموعه ها و سازمانها و شرکتهایی هستند که توی مناقصات شرکت میکنند. بنابر درخواست مناقصه گزار باید گواهینامه ایزو رابه کارفرمایان خود ارائه کنند. چون کسب موفقیت در بین رقبای همکار برای برنده شدن در مناقصات برشاون خیلی اهیمت دارد. در بین تمام کارفرماهای مناقصه گذار در رابطه با گواهی های ایزو حرف اول را میخواهند بزنند. اما در گذشته بعلت تقاضای کم گواهینامه ایزو و آشنا و شناخته نبودن گواهینامه ایزو و اطلاعات کمی دراختیار متقاضیان گواهینامه ایزو قرار داده میشد.

همچنین مشاوران و کارشناسان و مراکز ارائه دهنده گواهینامه ایزو ارزان بسیار کم و انگشت شمار بودند. به همین دلایل زمان زیادی صرف طراحی و مستند سازی و پیاده سازی میشد. بالطبع گواهینامه ایزو با قیمت بیشتر و زمان طولانیتری آماده میشد. ولی امروزه اکثر مستندات تمامی گواهینامه های ایزو بصورت آماده در اکثر مراکز مشاوره وجود دارد. آماده بودن مستندات اکثر گواهینامه درخواستی انواع گواهینامه ایزو باعث میشود دریافت گواهی ISO ایزو بابت متقاضیان هزینه کمتری دربر داشته باشد واین امر رضایت شما مشتریان را در بردارد.

نکات مهم اخذ گواهینامه ایزو

شرایط اخذ گواهینامه ایزو ارزان خیلی راحت و آسان است. توجه به موارد زیر بر روی روند و بهبود و پیشرفت کار بسیار اثر گذار میباشد.

میزان توقعات و سطح انتظارات متقاضیان ازنحوه اخذ گواهی ایزو را بدانیم.
سطح سخت گیری مراجع صادر کننده ISO
میزان سطح همکاری پرسنل و کارکنان مجموعه متقاضی ایزو
 تخصص و علم و دانش فنی مشاوران یاکارشناسان ایزو

و عوامل مؤثر دیگرکه برسطح طراحی ، پیاده سازی و مستندسازی اثر گذارست.

مراحل اخذ گواهینامه ایزو

نحوه دریافت اخذ گواهینامه ایزو ارزان چه صورتست؟

مراحل دریافت و اخذ و شرایط دریافت گواهینامه ایزو ارزان چگونه ست؟

چگونه میتوانیم گواهینامه ایزو ارزان بگیریم؟

گواهی ایزو ارزان چگونه دریافت میشود؟

نحوه دریافت و اخذ گواهینامه ایزو و سؤالات بالا ازجمله پرسشهای متداول متقاضیان گواهینامه ایزو میباشد.

شرایط اخذ گواهی ایزو و مراحل اخذ و دریافت گواهینامه ایزو بشرح زیر میباشد:

تکمیل فرم در خواست گواهینامه ایزو توسط متقاضی گواهی ایزو ارزان ارسال شده ازطرف مرکز مااز طریق ایمیل ، تلگرام و واتساپ.

تعیین مرجع صادر کننده اخذ گواهی ایزو ارزان باتوجه بنیاز واقعی و بودجه شرکتهای متقاضی گواهی ایزو ارزان.

دریافت و اخذ مستندات جهت پیاده سازی و طراحی گواهینامه ایزو مورد نیاز هست.

البته همان طورکه قبلاً گفتیم مستندات اکثر گواهینامه ها بخاطر تجربه کاری و مجرب بودن کارشناسان درسایت مجموعه هست.

این مستندات را بصورت رایگان به مشتریان گواهینامه ایزو ارزان می دهیم. همچنین مستندات بصورت سی دی و مکتوب نیز به شما متقاضیان محترم گواهی ایزو ارزان می دهیم.

مراجع صادر کننده ایزو ارزان

گواهینامه های ایزو در ایران و حتی خیلی کشورهای دیگر مانند ایران از دو مرجع صادر میشوند، مرجع دولتی و رسمی با اعتبار IAF و دیگری مراجع به اصطلاح خصوصی و غیر دولتی که اعتبار IAF را ندارند. امروزه نوع دوم صادرکنندگان ایزو خیلی زیاد شدند. خیلی مراقب کلاهبرداران باشید. آنها با القاب و عناوینی گول زننده خود را به کشورهای آلمان و انگلیس و کانادا منتسب میکنند و گواهینامه غیر IAF ی خود را به مشتریان با قیمت و اعتبار IAF می فروشند.

جهت جلوگیری از به دام نیوفتادن چنین افرادی حتما با مرکز سیستم کاران – سازمان مرکزی مشورت نمایید. واسطه ها و دلال ها را کنار بگذارید و بطور مستقیم خودتان وارد عمل شوید.

شرایط گرفتن گواهینامه ایزو ارزان

شرایط اخذ استاندارد ایزو ارزان دیگر دور از دسترس نیست و هر شرکتی می تواند براحتی گواهینامه ایزو ارزان بگیرد. باوجود مستندات آماده و دردسترس همه و همچنین حذف هزینه های مشاوره جهت مستند سازی و تهیه مستندات دراختیار متقاضیان گواهی ایزو قرار دارد. مجموعه متقاضی میتواند با دریافت گواهینامه ارزان درکمترین زمان ممکن کار خود را پیشرفت دهد و بدون دغدغه توی مناقصات قدرت نمایی کند.

مرکز سیستم کاران 79165-021 به شما اطمینان میدهد که گواهی ایزو با بالاترین اعتبار و کمترین قیمت دریافت نمایید. مستند سازی و پیاده سازی و همچنین ممیزی داخلی مجموعه و ممیزی ثبت گواهینامه های ایزو را بطور صفر تا صد به مرکز سیستم کاران بسپارید. زمان طولانی و هزینه های زیاد را کنار بگذارید و تابوی سخت بودن ایزو گرفتن را بشکنید.

سیستم کاران گواهینامه های ایزو ارزان و معتبر بخاطر مستند سازیهای کامل و جامع دارد احساس رضایت را به همه شما مشتریان تقدیم میکند.

گواهینامه ایزو ارزان چگونه اخذ میگردد؟
گواهینامه ایزو ارزان چگونه اخذ میگردد؟نحوه اخذ و دریافت گواهی ایزو ارزان و فوری

شرایط اخذ ایزو ارزان

شرایط اخذ ایزو ارزان جهت مشاغل کاری بگونه ایی شده تمام مشاغل، شرکتها، سازمانها جهت اخذ ایزو ارزان اقدام جهت دریافت ایزو کنند. اخذ ایزو ارزان برای اکثر شرکتها نهادهای کاری موثر بوده مشاغل مختلف میتواننداین مدرک را دریافت کنند. مراجع زیادی جهت صادر کردن اخذ ایزو ارزان مشغول فعالیت هستند. البته خیلی از آنها اعتبار های لازمه مانند IAF را ندارند. چنانچه مشتریان اقدام جهت دریافت اخذ ایزو ارزان داشته باشند میتوانند با تماس تلفنی 79165-021 اخذ ایزو ارزان دریافت کنند.

مراجع صدور ایزو ارزان

شرکتهای صادر کننده اخذ ایزو ارزان بصورت خصوصی مشغول فعالیت هستند که اعتبار IAF را ندارند. بدلیل اینکه میدانند نیاز مشاغل مختلف جهت دریافت اخذ ایزو فوری و با قیمت پایین میباشند. چنانچه راهنمایی لازم دارید می توانید با مرکز سیستم کاران تماس بگیرید. مراجع غیر IAF ی معمولا مناسب بودجه مشتری اخذ ایزو، برایشان مدرک ایزو ارزان صادر میکنند.

متقاضی تنها موظف میباشد اطلاعات تکمیلی شرکت مانند، نام مدیرعامل، نام نماینده، نام شرکت، آدرس دفتر مرکزی،آدرس کارخانه، نوع گواهینامه درخواستی، ایمیل، وب سایت را ارسال نماید. همچنین نوع مرجع ثبت و صدور گواهینامه انتخابی را نوشته با مهرشرکت امضای مدیرعامل تحویل مراجع صادرکننده میدهد.

صدور گواهینامه ایزو یک روزه!

صدور ایزو ارزان همچنین فوری و یکروزه هم هست. همچنین هزینه اخذ ایزو ارزان بسیار پایین خواهد بود. این هزینه پایین همچنین صدور سریع باعث شد اکثر مشتریان تمایل جهت دریافت اخذ ایزو ارزان داشته باشند. دلیل بعدی تقاضای مشتریان جهت دریافت اخذ ایزو ارزان شرکت متقاضی در مناقصه میباشد. اگر مشتری مناقصه داشته باشد بدلیل آماده شدن یکروزه میتوانند در ان مناقصه شرکت کند. هنگام تحویل گواهی ایزو ارزان به مشتری یک پکیج مستندات هم باید تحویل گردد. این پکیج مستندات حاوی چهار هزار صفحه مستندات هست و در یک پکیج سی دی چاپ شده میتواند کمک رسان شرکتها تمام مشاغل کاری شود‌.

شرایط اخذ ایزو ارزان توسط مراجع خصوصی تعیین میگردد. اخذ ایزو ارزان توسط مراجع خصوصی صادر میشود. این مراجع تحت اعتبار نهاد بین المللی نیستند و بصورت کاملا مستقل اقدام جهت صدور ایزو ازران میکنند. ایجاد رویکرد فرایندی شامل تعریف، مدیریت سیستماتیک فرایندها، تعاملات آنها درنتیجه دستیابی نتایج مورد نظر مطابق باخط مشی کیفیت جهت گیری راهبردی سازمان عملا اجرایی نمی شود. در حالیکه مدیریت فرایندها همچنین سیستماتیک کردن فرایندها درکل برای سازمان خیلی مفید است. لذا از طریق بکارگیری چرخه تمرکز کلی برتفکر مبتنی برریسک، هدف استفاده فرصتها، جلوگیری نتایج ناخواسته انجام میگردد.

مزایای پیاده سازی ایزو

پیاده سازی واقعی سیستم های مدیریتی مزایای بسیاری دارد. با استفاده از رویکرد فرایندی سیستم مدیریت کیفیت سازمان قادر هست موارد زیر را انجام دهد: درک استمرار دربرآورده کردن الزامات

درنظر گیری فرآیندها براساس ارزش افزوده

دستیابی عملکرد اثربخشی فرایندها

بهبود فرایندها برمبنای ارزیابی داده ها هچنین اطلاعات

نقاط بررسی پایش اندازه گیری جهت کنترل آن ضروری اند.

مدیریت هر سازمانی جهت موفقیت سازمان خود نیاز به یک رویکرد مدیریت عالی دارد تا بتواند مطابق با الزامات استاندارد ایزو پیشرفت کند.

اخذ ایزو ارزان جهت تعدادی ازصنایع سیستم مدیریت کیفیت تدوین شدند. بعضی استانداردهای ایزو الزامات اضافه جهت سیستم های مدیریت کیفیت تعیین کردند. بعضی از این استانداردها جهت راهنمایی بمنظور بکارگیری استادارد ایزو، بخشهای خاص محدود میشوند‌. برای ملاحظه استانداردهای ایزو پر کاربرد می توانید مقاله لیست ایزوها را ملاحظه نمایید.

در پیاده سازی واقعی، سازمان باید اطلاعات مستند جهت پشتیبانی های فرایندها را نگهداری نماید. اطلاعات مستند جهت حصول اطمینان فرایندها مطابق طرحریزی که درحال اجرا میباشند را نیز حفظ نماید.

آنچه در اخذ گواهینامه ایزو 9001 مورد نیاز سازمان هست.

هنگام اخذ گواهینامه ایزو 9001 یا حتی هر استاندارد دیگری دامنه کاربرد سازمان باید مشخص گردد. همچنین علاوه بر اسکوپ شرکت بایستی موارد زیر درنظر بگیرد.

مسائل درون، برون سازمانی مورد اشاره.
الزامات طرفهای ذینفع مورد اشاره
محصولات وخدمات سازمان
باید یک خط مشی کیفیت ایجاد همچنین پیاده سازی و نگهداری نماید.
متناسب مقصود بافت سازمان جهت گیری راهبردی سازمان پشتیبانی نماید.
چارچوبی جهت تعیین اهداف کیفی ارایه نماید.
تعهد برآوردن الزامات قابل کاربرد باشد.
شامل تعهد بهبود مداوم سیستم مدیریت کیفیت باشد.

خط مشی علاوه بر اینکه بعنوان اطلاعات مستند باید در دسترس بوده نگهداری شود بایستی درون سازمان اطلاع رسانی بشود. بصورت مناسبی در دسترس طرفهای ذینفع مربوطه هم باشد.

عوامل انسانی در اخذ ایزو 9001

یک محیط مناسب برای دریافت مدرک ایزو میتواند ترکیبی عوامل انسانی فیزیکی مانند موارد زیر باشد:

عوامل اجتماعی بعنوان مثال، بدون تبعیض، آرام، بدون ناسازگاری. موارد و عوامل روانی مانند استرس، کاهنده، پیشگیری خستگی حفاظت کننده ازنظر احساسی.

عوامل فیزیکی مانند دما، گرما، رطوبت، نور، جریان هوا، پاکیزگی صدا . عوامل با توجه به محصولات خدماتی ارایه میشوند میتواند متفاوت باشد.

هنگامی که سازمان بمنظور تصدیق انطباق محصولات، خدمات باالزامات، پایش یا اندازه گیری استفاده مینماید. باید منابع لازم جهت حصول اطمینان از دستیابی نتایج معتبر قابل اعتماد تعیین نماید. سازمان باید اطمینان یابد منابع فراهم برای آن نوع خاص فعالتهای پایش اندازه گیری درحال انجام میباشد مناسب میباشند.

چگونگی اخذ گواهینامه ایزو ارزان
چگونگی اخذ گواهينامه ايزو ارزان 79165 – 021 ، نحوه اخذ ایزو ارزان و فوری و معتبر از طریق مراجع صادر کننده ایزو معتبر با مرکز سیستم کاران

چگونگی اخذ گواهينامه ايزو ارزان

نحوه اخذ گواهينامه ايزو ارزان برای همه ی شرکتهای متقاضی ایزو مهم هست. وقتي در دنياي تجارت حرف رقابت ميشود ناخوداگاه سازمانها و موسسات جهت پيشي گرفتن از رقباي خود دست بهه هر اقدامي ميزنند تا بتوانند از رقباي خود سبقت بگيرند. اخذ چنين تصميمي منوط برعايت يكسري عوامل و پرداختن بدانهاست و ازهمه مهمتر دريافت انواع گواهينامه ايزو ميباشد. وقتي يك سازمان گواهينامه ايزو دريافت كند به اعتبار خود در دنياي تجارت می افزاید. اين مساله نیز به نفع سازمان ميباشد و نیز به نفع افراديكه بنوعي از اين سازمان و خدمات انان استفاده ميكنند. امابه دست اوردن اعتبار درچهارچوب ضوابط و شرايط خاص امكان پذيرست و هم ميتوان گفت براحتي قابل دسترسيست و مستلزم گذراندن مراحل و صرف وقت و هزينه گزاف نیز هست.

نحوه اخذ گواهینامه ایزو ارزان – یادگیری و نتیجه گیری

گواهينامه ايزو ارزان راچگونه میتوان دريافت كرد؟

براي اين منظور توضيح مختصر درباره گواهينامه هاي ايزو و انواعش لازم ميباشد.

اينكه اصلا ايزو چیست وچه معنایی دارد.

ایزو چیست؟

ايزو برگرفته ازواژه iso بمعناي برابري و دراصل يك استاندارد جهاني ميباشد. International organization for standardization  مخففش iso ميباشد. Iso انواعي دارد و عمومي ترينش ایزو 9001 ميباشد. ایزو 9001 مربوط  به سیستم مدیریت کیفیت بمنظور ارتقای كيفيت خدمات و یا محصولات ميباشد. براي حفظ سيستم مديريت كيفيت خدمات استاندارد 9001 جزو مهمترين مدارك گواهينامه ايزو ميباشد. همچنين ایزو 14001 مربوط مديريت زيست محيطي وحفاظت محيط زيست دربرابر الاينده هاي كارخانه ها و شركتهاست. ايزو 45001 ايمني و بهداشت شغلي را در پي دارد و البته تركيب اين دو گواهينامه 45001 و 14001 بصورت همزمان شبیه نام ديگري باعنوان مدل hse مطرح ميشود.

مزایای اخذ گواهینامه ایزو – یادآوری

پس وقتي يك سازمان گواهينامه ايزو دريافت ميكند به اين معناست تمام شرايط و ضوابط توليد و خدمات را رعايت كرده است. کارفرما و مشتري باخيال راحت ميتواند از اين خدمات و یا محصولات استفاده كند.در عين حال سازمان يا موسسه اینچنینی ميتواند وارد رقابت با ديگر سازمانها شود. حتي در حوزه مناقصات دولتی و یا غیر دولتی شركت كند. همچنین می تواند با اقتدار توليدات و خدمات خود را وارد بازار جهاني كند و صادرات خوبي داشته باشد.

نحوه دریافت گواهینامه ایزو

اخذ ايزو سختيهاي خاص خود را دارد و در عین حال خیلی راحت هم هست.. اما در اين خصوص يكسري شركتها هستندكه در كوتاهترين زمان و صرف كمترين هزينه قادر خواهند بود گواهينامه ايزو را براي سازمان مورد نظر صادر كنند. در بعضي مواقع سازمانها جهت اخذ ايزو راغب نيستند وقت و هزينه زيادي صرف گواهينامه ايزو كنند. از اين رو به شركتها كه با كمترين هزينه گواهينامه ایزو صادر ميكنند روي مياورند.

شركتهاي صادر کننده ایزو بسياري اين كار را با كمترين هزينه بابت سازمان تقاضا دهنده انجام ميدهند. البته در اين مورد هميشه بايد به فكر مراكز و افراد سودجو نيز بود. افراد متقلب تمام كارهاي صدور گواهينامه ایزو را بدون كوچكترين شك بابت صدور گواهينامه ايزو انجام میدهند. اما اين مدرك هيچ اعتبار داخلي و جهاني ندارد.

مراجع صادر کننده گواهینامه ایزو ارزان

چگونگی اخذ گواهینامه ایزو ارزان را در بالا توضیح دادیم. ما تکرار میکنیم که ابتدا ميبايست به يك مركز صدور معتبر مراجعه كرد. بعضي از مراكز صدور گواهينامه ایزو را بر اساس الزامات انجمن iaf صادر ميكنند. اين بدان معناست گواهينامه ایزو از میزان اعتبار جهاني و کافی برخوردارست. در عين حال شرکتهایی هستند که گواهی شون خارج از ضوابط  انجمن iaf  صادر ميشود. اما ديگر از اعتبار جهاني برخوردار نيست. اين موضوع به معني بي اعتبار بودن گواهينامه ايزو نيست. چون این گواهی ها فقط برای آنهایی که گواهی اصلی را نمیشناسند چه در داخل و چه در خارج ايران معتبر ميباشد. فرق اين دو گواهينامه ايزو در همين اعتبار iafی بودنش است.

گواهینامه های اصلی بدلیل ساده بودنشان نبايد با انواع گواهينامه تقلبي اشتباه شود. چرا كه گواهينامه تقلبي با هر شکل و شمایلی چه در داخل ايران وچه خارج ايران معتبر نیست. اينگونه گواهينامه هاي ايزو بابت شركتهايي كه فرصت زيادي ندارند و نميخواهند زيادي پرداخت كنند مناسب هست.

چه بسا شايد در مناقصه برنده هم بشوند و هزينه كمي را متقبل شده اند.

اخذ گواهینامه ایزو سیستم کاران

جهت اخذ گواهينامه ايزو ابتدا بايد به يك مركز معتبر مانند سیستم کاران مراجعه كرد. فرم مخصوص دریافت گواهینامه ایزو را گرفت. فرم درخواست ایزو را به انضمام مدارك مورد نياز تحويل مركز صادر كننده داد. مشاورين تمام جوانب كار را در نظر ميگيرند. شرايط فنی و زمینه فعالیت و سایر اطلاعات را بررسي میکنند. در نهایت با صرف كمترين هزينه گواهينامه ايزو را براي سازمان تقاضا دهنده صادر ميكنند. البته تمام اين كارها را ميشود بصورت انلاين نيز انجام داد.  صدور گواهينامه نیز بصورت انلاين يعني با صرف كمترين هزينه و وقت برای سازمان تقاضا دهنده صورت ميگيرد.

سر فصلهای مهم

مطالب مهمی که متقاضیان بدنبال آن هستند.

مطالب فنی و کاربردی مورد نیاز کارشناسان و علاقمندان به ایزو ISO

17 Responses

  1. سلام علیکم.
    اگر گواهینامه‌ ایزو ۹۰۰۱ و ایزو ۱۴۰۰۱ و ایزو ۴۵۰۰۱ را بصورت ارزان از همون مراجعی که فرمودید بگیریم ولی بصورت اختیاری نمونه مستندات ایزو را هم بخواهیم اجرا کنیم شما نمونه مستندات ایزو را به ما میدهید ؟هزینه مستندات چقدر میشه ؟

  2. لطفاً هزینه‌های درخواست و دریافت گواهینامه های ایزو ۱۴۰۰۱ و ایزو ۴۵۰۰۱ و ایزو ohsas 18001 و گواهینامه ۹۰۰۱ و چند گواهی آموزشی توسط یک‌ مرجع ثبت و صدور ایزو معتبر را اعلام فرمایید.‌

  3. کدام شرکت صادر کننده می شناسید که ایرانی باشه و مورد تایید سازمان استاندارد ایران باشه و با قیمت مناسب و سریع گواهینامه ایزو صادر کنه و خود شرکت شما کارهای مستند سازی را انجام میده ؟

  4. ما از شما گواهینامه های ایزو گرفتیم واقعا راضی بودیم و با کمترین هزینه به این گواهینامه های ایزو دست پیدا کردیم. تازه خیلی فوری به دستمون رسید و بدون هیچ دردسری

  5. آیا میتوان گواهینامه ایزو ارزان گرفت؟ شرایط خاصی لازمه تا بتونیم این گواهینامه های ایزو رو با قیمت هر چه پایینتر بگیریم چون ما یه شرکت تازه کار هستیم که هنوز به سوددهی نرسیدیم

  6. گواهی نامه ایزو ارزان یکی از درخواست‌های مهم برای شرکت ما بود. چون همیشه برای شرکت در مناقصات به گواهی ایزو احتیاج داشتیم اما با هزینه ها و قیمتهای سرسام اوری از طرف مراکز مشاوره روبرو میشدیم. از خدمات بسیار خوب و ارزان این مرکز بسیار ممنونیم.

  7. گواهینامه های ایزو ارزان که در اکثر سایتها تبلیغات گسترده ای در موردشون شده است مورد تأیید مرکز ملی استاندارد ایران هستند یا فقط جنبه سوری دارند؟

  8. از طریق واتساپ شرکت روی خطتتون پیام گذاشتم شرکت آذین سپاهان
    لطفاً نامه اعلام قیمت را بهمراه فرم درخواست جهت اخذ سه گواهی ایزو ۹۰۰۱ و ایزو ۱۴۰۰۱ و ایزو ۴۵۰۰۱ ارزان برامون ارسال کنید . ممنون

  9. گواهینامه ایزو ارزان اصلا رسمیت و سندیت داره و میشه باهاش کاری انجام داد یا صرفا یه تیکه ‌کاغذ چجوری اثبات میکنید مدارکتون معتبر هستند؟

  10. مهم ترین استانداردهای ایزو که به درد تولید و بسته بندی سبزیجات خشک شده میخوره چی هست و هدف صرفا تبلیغات داخلی و جلب مشتری و می‌خواهیم خیلی ارزان برایمان تمام شود. باید چکار کنیم

  11. گواهینامه های ایزویی که قیمتشون ارزون هست فقط از مراجع داخلی صادر میشن مرجعی بین المللی و با اعتبار IAF هستند که بتونیم گواهینامه ایزو را با قیمت مناسب و ارزان ازشون بگیریم .

  12. گواهینامه hse را هم میشه مانند گواهینامه های ایزو از مراجع ارزان قیمت بگیریم. برای حضور در مناقصه کارفرما از ما گواهینامه HSE-MS خواسته ابتدا فکر کردیم گواهینامه مربوط به اداره کار بعد متوجه شدیم غیر اداره کاری هست. بودجه زیادی برای گرفتن گواهی hse اصلی و با اعتبار بین‌المللی نداریم و فقط هدف از دست ندادن مناقصه هست بعدا با انجام پروژه و کسب درآمد گواهینامه معتبر و قانونی hse را هم میگیریم.

  13. به قول قدیمی ها هر چی پول بدی اش میخوری. گواهینامه ایزو ارزان را ما گرفتیم ولی متاسفانه زورکی حتی تو مناقصه شرکت کردیم . کارفرما مرجع صادر کننده گواهی ایزو را قبول نداشت و میگفت باید از مراجع مود اعتبار خودشون باید مدرک ایزو را می‌گرفتیم. چرا هیچ گونه نظم و قانونی تو فعالیت مراجع صادر کننده گواهی ایزو در ایران نیست. به این خاطر پیام دادم تا مدیران شرکتها و سازمان ها آگاه بشن از مراجعی گواهی ایزو بگیرند که مورد تایید iaf باشند مگر در مواردی که کارفرما مقید به نوع اعتبار مدرک ایزو نباشد‌.

  14. به قول قدیمی ها هر چی پول بدی اش میخوری. گواهینامه ایزو ارزان را ما گرفتیم ولی اگه برای گواهینامه اصلی وقت و هزینه صرف میکردیم خیلی بهتربود. کارفرما مرجع صادر کننده گواهی ایزو را قبول نداشت و میگفت باید از مراجع مود اعتبار خودشون مدرک ایزو را می‌گرفتیم. چرا هیچ گونه نظم و قانونی تو فعالیت مراجع صادر کننده گواهی ایزو در ایران نیست. به این خاطر پیام دادم تا مدیران شرکتها و سازمان ها آگاه بشن از مراجعی گواهی ایزو بگیرند که مورد تایید iaf باشند مگر در مواردی که کارفرما مقید به نوع اعتبار مدرک ایزو نباشد‌.

  15. شرکتی تازه تأسیس هستیم. در حال حاضر مشغول گرفتن نیرو هستیم. هنوز بودجه کافی نداریم ولی قصد اخذ چند گواهی نامه ایزو را داریم. فعالیت ما در حوزه تولید دستگیره در و قفل و … می‌باشد. چه استاندارد هایی مناسب محصولات و مجموعه ما می‌باشد. از طرفی هر کدام از گواهینامه‌های ایزو را با قیمت ارزان میتونیم بگیریم که البته حداقل اعتبار داخلی را داشته باشند.

  16. گواهینامه ایزو ارزان فقط شامل حال گواهینامه های ایزو برای حضور در مناقصات میشه یا برای اهداف دیگر هم صادر می‌شوند. گواهینامه های ایزو ۹۰۰۱ و ایزو ۱۰۰۰۲ را برای یک شرکت هواپیمایی میخواستم
    هدف جلب رضایت مشتریان بیشتر هست و اینکه ثابت کنیم از مراجع بین‌المللی هم گواهی سیستم مدیریت کیفیت و مشتری مداری هستیم.
    قیمت گواهی نامه ها را باید از کجا ببینیم ..
    اگر لینک مخصوصی ندارند لطفاً فایلش را برایمان بفرستید 🙏

  17. واقعا از مدیریت سازمان مرکزی (سیستم کاران) تشکر میکنم که در این شرایط سخت جامعه به فکر مراجعه کنندگان هستند و با پایین ترین قیمت و مشاوره دقیق و رایگان برای مراجعه کنندگان این شرایط را فراهم میکنند که به جای صرف هزینه های میلیونی به افراد سودجو با مبلغ بسیار کمتری گواهینامه ی ایزو اخذ کنند.
    بنده از شما گواهینامه گرفتم قیمت ها با تفاوت میلیونی از دیگر مراکز که در این زمینه فعالیت میکنند برای من افتاد.
    خدا به کسب و کارتون برکت بده.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینکهای مفید و مرتبط
enemad-logo